Unge i eliteidrætten
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad er din idrætt?

2 deltagere

Go down

Hvad er din idrætt? Empty Hvad er din idrætt?

Indlæg  Admin Ons Nov 28, 2007 3:04 pm

Hvilken idrætt dyrker du? Hvor gammel var du da du begynte? Hvad er der som er det aller sjoveste/morsomste med akkurat denne idrætt? Dyrker du andre idrætter utenom ditt specialfelt? Hvilke ambisjoner har du indenfor din gren?

Admin
Admin

Antal indlæg : 6
Registration date : 28/11/07

https://ungsport.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvad er din idrætt? Empty Sv: Hvad er din idrætt?

Indlæg  trineframvik Man Dec 03, 2007 12:16 pm

Heisann!! Jeg heter Trine Framvik Nilsen og er 22 år å kommer fra Ballangen. Bor nå i Narvik der jeg spiller fotball på damelaget til Fk Mjølner. Jeg begynte å spille fotball da jeg var 6 år gammel, på miniputte 7 laget til Ballangen. Da jeg ble 15 tok jeg overgang til damelaget i Håkvik for å få nye og spennende utfordringer. Etter en sesong der ble det besluttet at damelaget i Håkvik og damelaget i narvik skulle slåes ilag, og siden har jeg spilte på damelaget her i byen.
Fk Mjlølner sitt damelaget er et spennende damelag som ligger i toppen av sin 2. divisjon. Vi er en gjeng med både gamle og unge spillere. Vi er en meget sammensveiset gjeng. Etter at jeg ble mor i november 2006 synes jeg det er veldig morsomt å komme tilbake på trening og kamper. Selv om kroppen er rustet og man føler at begge lungene er blitt borte så er det veldig bra å få kroppen i gang igjen.
jeg ser frem til en ny og spennende sesong i 2008.
Smile
Mvh Trine Framvik Nilsen

trineframvik

Antal indlæg : 1
Registration date : 03/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er din idrætt? Empty Min sport

Indlæg  Simon Mi Tirs Dec 04, 2007 6:52 pm

Hej, jeg hedder Simon Michaelsen.
Jeg bor i Roskilde - Danmark og sejler. Jeg startede som 7-årig hvor det kun var for sjov, men der gik hurtigt konkurrence i det, og jeg sejler i dag konkurrence på højt niveau. Jeg er 16 år, og går på Roskilde Katedral Gymnasium (STX) hvor jeg er tilsluttet Team Danmark med fuld støtte.
Jeg startede i Optimistjollen skiftede så til Zoom8 og derefter til den Olympiske Laser. Jeg er på nuværende tidspunkt igang med projekt i tomandsjollen Hobiecat16, hvor jeg går efte wysc (world youth sailing cup), ligesom et ungdoms OL.
Jeg sejler fordi det er den fedeste sport i hele verden. Man er igang både med kroppen og hovedet og det er rigtig vigtigt for mig. Jeg elsker det kick man får gennem fart, vind i håret, pressede situationer og koldt vand ned af nakken.
Da sejlsport er en yderst tidskrævende sport har jeg ikke noget ved siden af, men spillede også badminton tidligere.

Jeg har utrolig høje ambitioner med min sport, jeg sigter på nuværende tidspunkt efter en guldmedalje ved wysc og jeg drømmer om at komme med til et OL og engang at stå det rigtige sted på skammelen.

Håber der var noget i kunne bruge!

Mvh. Simon Michaelsen
SimonMichaelsen@hotmail.com

Simon Mi
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad er din idrætt? Empty Re: Hvad er din idrætt?

Indlæg  MPagh Lør Dec 08, 2007 3:03 am

Hejsa! Mit navn er Marcus Pagh.
Jeg bor i Lyngby, Danmark og jeg er svømmer Wink
Jeg begyndte at svømme fordi min lillebror en dag kom hjem og sagde at det var vildt fedt.
Jeg kom så på sæl holdet i svømmeskolen. Da træningen var overstået og jeg var på vej hjem, var jeg fast besluttet på at stoppe. Det var jo alt for svært. Men mine forældre fik mig overtalt til at give det en chance, og inden længe var jeg en af de bedste på holdet. Efter sommerferien rykkede jeg så op på talentholdet i konkurrence afd. Efter en træning der, havde jeg det på samme måde som sæl holdet, jeg ville stoppe. Men igen fik mine forældre mig overtalt til at give det en chance, og efter en sæson på talentholdet, rykkede jeg op på årgangsholdet ( det næstbedste hold ). Det var også vildt hårdt & svært at starte der, men denne gang ville jeg ikke stoppe. Jeg huskede jo hvordan det gik de 2 andre gange. Der gik jeg så 2 år, indtil vi fik en bunke nye trænere og alle holdene blev ændret. Jeg går nu på ES2 ( Elite skole 2 ), er 14 år og elsker det. Jeg håber på en dag at kvalificere mig til OL ;D

sæl - 1 træning om ugen
talent - træning 3 gange om ugen
årgang - 5 * træning om ugen
ES2 - 6 * træning i vandt & 1 * gymnastik om ugen

Mvh. Marcus Pagh

MPagh
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad er din idrætt? Empty Sv: Hvad er din idrætt?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum